مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-26اقتصادي

فارس من| نارضایتی خوزستانی ها از وضعیت آسفالتِ معابر


طی سال های اخیر خرابی آسفالت معابر و وجود چاله های ناشی از حفاری های آبفا موجب نارضایتی مردم و آسیب جدی به خودروهای آنان شده است و لازم است که معاونین دادستان به این مسئله ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار رفع مشکلات آسفالت معابر در استان خوزستان شدند.

این کمپین با عنوان ضرورت اصلاح خیابان ها و معابر استان خوزستان در سامانه فارس من ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده اند که اقدامات شهرداری در حوزه آسفالت معابر در سطح استان خوزستان کافی نیست و در راستای رفاه حال شهروندان، نقاط معیوب باید فورا شناسایی و ترمیم شوند.

یکی از معضلات مهم کلان شهر اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان عدم وجود آسفالت یکدست در خیابان ها و معابر اصلی است و این در حالی است که با مصوبه شورای شهر، بیش از 10هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه ی آسفالت در سطح شهر اهواز در نظر گرفته شده است.

اعتباری که با کمک آن می توان بیش از سه میلیون مترمربع از خیابان های شهر اهواز را آسفالت کرد و حال سوال این است که چه میزان از این اعتبار به بهسازی خیابان های شهر اهواز اختصاص داده شده است.

چرا حفره ی خیابان شهید شمخانی ترمیم نمی شود؟ امروز به لطف مدیران پرادعا، اهواز به شهری بدل شده است که کیفیت نامطلوب آسفالت معاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نارضایتی خوزستانی ها از وضعیت آسفالتِ معابر

فارس من| نارضایتی خوزستانی ها از وضعیت آسفالتِ معابر